Ganska sådär lagom jätteirriterad

Alltså orkar inte. Mitt engelska prov är BORTA. Tänk om jag blir tvungen att göra om det? Fick liksom A. Sen så hade vi idrott idag och vi skulle göra ett hopptest. Hoppade seriöst på A+ nivå. OCH RESULTATEN TOG INTE ENS IN! VÄÄÄÄRT?! Och jag har liksom inte tränat på ett tag eftersom jag alltid är sjuk, så jag tog i allt jag hade, är så sjukt trööööött, känner mig helt trasig. Sååå nu ska jag sova, godnatt

Ge mig gooodis o ge mig tillbaka Amalia som har varit sjuk i en vecka nu!


Kommentarer
Postat av: Amalia <33

Jag kommer till dej imorron, jag kan trycka i mej Alvedon o sen kommer jag i då blir allt bra :*****

2011-12-14 @ 23:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0