gästblogg... igen

hej hej! nu sitter jag här o gästisboggar för maja. detta vet hon om... jag hoppas att alla får en riktigt trevlig helg o så. idag så har det inte hänt ngt sp, förutom att maja e lite smått förkyld, och sedan tror jag att hon har drabbats av syndromet "dramaqueen" men det enog alla redan medvetna.... så att förutom att jag sitter här med mitt pervo smile med amalia o maja. men annars så e livet helt ok just, nu. det e fett trist att gå på katarina eftersom det aldrig händer ngt, inte så många går här heller. men det finns fett najsiga människor som de,,,, men jag vet inte riktigt vad jag hamnar där. jag behööööver desperat ett strul idag. så om ngn e lika despo som jag så kan den ringa0735219612... tack /// ebba
jag e i mitten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0