Slalom på teven med en kopp te

Idag har jag varit ute och åkt skidor, som varje dag :) det snöar massor så backarna är underbara. Finns inte så mycket att säga, dagarna ser ungefär likadana ut. Ganska mysiga, men börjar sakna att vara hemma och springa runt på mellandagsrean som alla andra :D fast jag har det ju skitbra här! Kommer sakna Sälen, tills nästa år då vi är tillbaka :)

The girl with the dragon tattoo var fruktansvärt bra! Dels ganska hemsk, men så värd att se! Så spring till bion nu på en gång :) Haha bion som ligger närmast vårt hus var jättemysig. Vi satt längst fram så man kunde lägga upp benen på själva scenen. Daniel Craig är sååååå snygg, omg.

Kyss Maja


Kommentarer
Postat av: Yvonne❤

Majaaaaa snygggooo, hör av dej när du är hemma!

Puuuss :*

2011-12-28 @ 15:12:06
URL: http://yvee.blogg.se/
Postat av: Maja

Yvonne sexiii bomb, hör av mig så fort jag e hemm heting ;* <3333333333

2011-12-28 @ 15:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0