10 sanningar om mig

1. Jag har jättedåligt immunförsvar så är mer eller mindre sjuk hela tiden under hösten,våren,vintern.

 2. Det bästa jag vet är sommarlovet och att vara i Montenegro.

 3. Om jag bara hade en önskan skulle jag göra Sverige till ett varmt land.

4. Jag hatar vintern.

 5. Så fort jag är sur eller ledsen så märks det.

 6. Jag älskar att dansa, går på ragga dancehall.

7. Jag har börjat tröttna på att spela tennis men tänker fortsätta för jag vill inte bli en gammal tant med rullator, böjd rygg och som inte orkar gå en meter.

 8. Jag är väldigt lat när det gäller att städa och hjälpa till i hemmet.

 9. När jag blir äldre vill jag flytta till USA.

10. Jag tänker måla om mitt rum i rosa, svart och vitt.

 /Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0