I will never let you go

Haha! Jag och Sofie satt och planerade vilken dag vi skulle träffas. Och det slutar med att vi bestämmer att ses om ungefär en vecka :D Men jullovet är ju så otroligt kort! Man hinner ingenting känns det som! Aja, nu ska jag sitta och kolla på serier som jag missat medan jag varit borta och sedan blir det att åka ner på stan med Kattis och faster. Jag var tvungen att gå upp klockan 8.00 idag för att gå ut med hunden.... Gissa om jag är trött nu :P

I alla fall, inga kläder som jag köpte igår finns på hemsidorna, så blir tvungen att ta kort?! Vet inte om jag orkar, hihi tror inte deeeet :) Men det kommer säkert komma upp på bloggen snart ändå!

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0