En veckas familjetid i fjällen.....................

Vi åker till Sälen i en vecka varje år. Men i år ska faster o Sammie meeed, så det blir spännande..! Har packat hela dagen och tror jag lyckats få med det mesta nu. Fick sortera ut typ hälften eftersom det inte skulle få plats hihihihi. Men det blir bara uppdateringar från min mobil i en vecka nu eftersom vi inte kommer ha med datorer. Vi ska umgås extra mkt med familjen. Känner mig rätt otaggad just nu och har gjort det sen det första höstlövet nådde marken hahahah :D men jag tror jag kommer bli fett taggad snaaaart, typ imorgon när jag vaknar. Sen kommer jag dö i bilen en hel dag. Men sen när vi väl kommer ut på banorna och börjar åka, dååå ;)




Kommentarer
Postat av: Yvonne

Såååååå himla fiiiin!<33333

2011-12-25 @ 00:22:31
URL: http://yvee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0